У будь-якій, поважаючої себе житлово-експлуатаційної організації, на видному місці, завжди знаходиться стенд, на якому ви завжди зможете знайти безліч корисної інформації, у тому числі, і бланк, за допомогою якого ви без зусиль напишіть будь-яка заява.

Однак, якщо стенд все-таки відсутня, пропоную скористатися загальними правилами складання будь-якої заяви.

Для початку вам необхідно з’ясувати наступні дані:

1) Повне найменування організації.

2) Прізвище, ім’я та по батькові, а також повна назва посади начальника даної організації.

3) Якщо планується відправляти заяву поштою, то юридична адреса підприємства.

Далі заповнюємо, так звану шапку. Подумки ділимо аркуш навпіл по вертикалі, і в правій частині пишемо, приблизно, наступне:

Начальнику житлово-експлуатаційної організації

Іванову Івану Івановичу

Від гр. Петрова Петро Петровича, 1900 р.н. проживає:

Г. Москва, вул. Леніна, д.0, кв.0

Далі, посередині рядка пишемо слово

ЗАЯВА

Потім, звичайним способом, що не підрозділяючи лист ні на які колонки викладаємо свої претензії.

У викладі обов’язково вказується наступне:

1) Ті факти, дії чи бездіяльності чиновників чи інших осіб, якими ви не задоволені, або не згодні.

2) Ті заходи, які, на вашу думку, керівництво житлової організації повинно прийняти.


3) Якщо необхідно, то вкажіть додаткову мотивування, на підставі якої ви вимагаєте вжиття заходів.

4) Обов’язково поставте дату, підпис у форматі Прізвище, Ім’я, По батькові повністю, а також розпис.

Якщо планується відправляти заяву поштою, то обов’язково скористайтеся рекомендованим листом з повідомленням. У разі конфліктної ситуації, поштова квитанція, буде документом, що підтверджує факт вашого звернення в організацію.

Або читайте оригiнал here.

Цікаве відео для вас:


З цим читають

Share →

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

seventeen − 17 =