В епоху, коли Інтернет стає основним засобом комунікації, і пронизує всі верстви суспільства і всі види діяльності людини, можливості для інтернет-підприємництва стали практично безмежними. Продавці відмінно знають про цей факт при рішенні про створення інтернет-магазину. В інтернет-магазинах встановлюється підтримка традиційних каналів зв’язку з клієнтом.

Електронна торгівля дозволяє досягти практично необмеженої групи клієнтів, вартість якої, за порівнянні з можливостями створюваного інтернет-магазину, можна розглядати як мінімальну. Є кілька способів, як можна розкрутити свій інтернет-магазин. Деякі з них більш ефективні, ніж інші. Одне можна сказати напевно – варто інвестувати хоча б в один з них. Я постарався включити в тему способи, які використовував особисто для просування інтернет-магазинів клієнтів. Отже, як рекламувати інтернет магазин.

Пошукова оптимізація

Якщо ви можете дозволити собі тільки один вид реклами в Інтернеті, настійно рекомендую пошукову оптимізацію. Позиціонування в результатах пошукової видачі (також відоме як SEO – Search Engine Optimization) полягає в оптимізації вашого сайту і поліпшенні його позиції в пошукових системах. Чому SEO так важливо? Оскільки переважна більшість Інтернет-користувачів, при пошуку необхідної їм речі, дивляться сайти, видані пошуковою системою тільки на першій сторінці результатів пошуку, і лише кілька відсотків користувачів переходять на інші сторінки пошуку. Ось чому так важливо, щоб ваш сайт зайняв максимально високе місце в рейтингу пошукових систем – переважно на одній з перших трьох позицій. Про те, як правильно підібрати SEO-консультанта, читайте в статті – Як відрізнити ГСеошніка від СДЛ (сеошника для людей).

Почніть хоча б з того, що підтвердіть свій інтернет-магазин в пошукові системи Google. Яндекс, Mail.Ru та інші.

Контекстні оголошення від Google AdWords

Для людей, які хочуть збільшити результати свого інтернет-магазину, хорошим рішенням є використання так званих рекламних оголошень Google AdWords. Google дозволяє рекламувати свій бізнес двома способами:

  • У результатах пошуку Google та інших сайтів пошукової системи
  • У мережі Інтернет

Реклама на Google і пошукових сайтах партнерів, пов’язаних з Google, являє собою текстові оголошення, які позначені як рекламні посилання. Ці оголошення відображаються на правій стороні результатів пошуку та на перших трьох позиціях серед результатів, наданих пошуковою системою.

Оголошення в мережі контекстної реклами можуть приймати форму як текстових оголошень, так і графічних зображень. Вони з’являються на сайтах, які пов’язані з вашим бізнесом.

Ефективність реклами Google AdWords полягає в її контекстному націлення. Ваше оголошення з’являється, коли користувач вводить пошуковий запит, відповідний зазначеним у вашій рекламі ключовими словами, або коли зміст сайту буде у відповідності з профілем вашого бізнесу. Це дозволяє вам досягти безпосередньо тих клієнтів, які зацікавлені у вашій групі пропонованої продукції. Не існує жодних обмежень, які визначають мінімальний бюджет для компанії. Google сам буде піклуватися про те, щоб ваше оголошення було показано кількість разів, що не перевищує зазначену величину вашого бюджету.

Рекламні оголошення від Яндекс.Директ

Аналогічна майданчик Google Adwords. Яндекс.Директ може конкурувати за кількістю налаштувань і опцій з Google Adwords. Вибір залишається за вами. Ефективно використовувати обидві ці майданчики одночасно. Виведення коштів з системи можливий через партнерів Яндекс.Директ, наприклад, Adself.Ru

Блог

Блог – обов’язковий інструмент для залучення цільових клієнтів в інтернет-магазин. За допомогою нього Ви зможете:

  • Розповідати про новини інтернет-магазину
  • Просувати основний сайт по низькочастотних запитах
  • Отримувати цільових відвідувачів з пошукових систем

Про те, як створити блог для інтернет-магазину, читайте у цій статті – Як Створити Блог на WordPress.

Про те, чому блог корисний для бізнесу, читайте також в моїй спеціальній статті.

Довідники, торгові каталоги

Інформацію про вашу компанію ви також можете розмістити в різні тематичні каталоги компаній або галузеві бізнес-каталоги. Варто відзначити, що найкраще буде розмістити ваш інтернет-магазин в максимально можливе число таких каталогів (звичайно, відповідних профілю вашого бізнесу), тим більше що ці каталоги дають можливість розмістити веб-адресу вашого інтернет-магазину. Почніть з впливових каталогів Dmoz і Яндекс Каталог.

Електронні торгові центри

Це хороше рішення, особливо для невеликих магазинів. Торгові центри також пропонують доступні “готові магазини” для тих, хто ще не має інтернет-магазину і хотіли б продавати продукцію в Інтернеті. Найпопулярнішим центром є Ebay.com. або наприклад, Arbooz.

Розміщення статей на тематичних інтернет-майданчиках

Пишіть статті про унікальних продуктах вашого інтернет-магазину, або про сезонні продуктах. Потім реєструйтеся на біржі статей тут. вибираєте тематичні майданчики і розміщуєте статті. Це приверне додаткову цільову аудиторію і допоможе в пошуковій оптимізації інтернет-магазину. До речі, на таких біржах, Ви можете замовити написання статті і не робити це самостійно, або найміть копірайтера, на який-небудь із бірж. Перегляньте біржі копірайтингу в моєму списку.

Соціальні мережі

SMO і соціальні мережі міцно увійшли в інтернет ринок, популярність в соціальних мережах навіть впливає органічну пошукову видачу. Щоб розкрутити свій інтернет-магазин в соціальних мережах придумуйте свою стратегію. Я підготував спеціальний список соціальних мереж в яких стоїть просувати свій інтернет-магазин – 18 соціальних мереж для просування.

Товарний тизерної трафік

Про тизерної трафік і методи залучення трафіку я вже писав у своїй статті – Де Купити Трафік. Подивіться уважно і поекспериментуйте c CTR.

Своя партнерська програма

Створіть свою партнерську програму, залучаючи також інших веб-майстрів. Список аггрегатор партнерських програм Ви можете знайти в моїй статті в нижній частині.


Адже багато веб-майстри заробляють на партнерських програмах і кровно зацікавлені в просуванні Ваших товарів, якщо Ви встановите досить високий відсоток відрахування за продажі.

Ось варіанти, які ви повинні зробити для розкрутки свого інтернет-магазину. Хороші продажі – це точне розуміння клієнта і низький показник відмов. Вдалих вам продажів!

Читайте також і другу частину цієї статті по розкручуванню інтернет-магазину – Частина 2.

P.S.S. Напоcледок, найсмішніші рекламні ролики! Смійтеся і, можливо, один з них наштовхне Вас на нову думку про розкручування інтернет-магазину))))

Або читайте оригiнал here.

Цікаве відео для вас:


З цим читають

  • Як дізнатися свій шлюз

    З розвитком техніки, коли роутер знаходитися практично біля кожного будинку, користувачам все частіше доводитися дізнаватися свій «ip адреса» і «адреса шлюзу». У даній статті я покажу, як найпрос…

  • Як відкрити свій магазин посуду

    Енциклопедична довідка: магазин посуду – торгова точка, в якій можна купити каструлі, тарілки, келихи, інші предмети для сервірування або приготування їжі, а також різні кухонні аксесуари. Сучас…

  • Як зробити свій будинок безпечним

    Усвідомлене батьківство. Ділимося досвідом: як жити в достатку, як поєднати материнство і кар’єру, як зважитися на третю … Як зробити свій будинок безпечним? Моєму молодшому синові трохи більше…

Share →

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

16 − 11 =