Іноді виникають такі ситуації, коли ваша старенька машина підносить вам, то один «сюрприз», то інший. Але нічого з цим не поробиш, адже машина старіє, псується і потребує ремонту. Так і з порогами, доводиться попотіти, щоб ваша «ластівка» стала більш привабливою і безпечною.

Як правило, самі пороги приварюються до основи кузова машини, утворюючи, так би мовити, його нижню частину, але є й такі автомобілі, де пороги можуть зніматися і легко змінюватися, спрощуючи набагато роботу людини.

Насправді ж, ремонтувати пороги в машині не так вже й складно, особливо якщо пороги можуть зніматися, як сказано вже трохи вище. Поріг можна буде просто зняти, підправити його за допомогою спеціального інструменту рихтування та правки, а потім поставити на місце і пофарбувати.

Якщо ж говорити про порогах, які приварюються до основи машини, то якщо автомобіль має незначні пошкодження, то поріг ремонтується за принципом «обценьків» або ж за допомогою певних пристосувань для виправлення порожнистих поверхонь (називається Споттери). Досить зручний апарат і простий в управлінні.

При середніх пошкодженнях пороги також ремонтують, і тільки в крайніх випадках замінюють повністю, і методів є достатньо, щоб з легкістю поправити дефект. Але за великим рахунком метод скрізь однаковий, тобто розкривають ту чи іншу частину самого порога. Вставляють у нього або наковаленкою або ж, наприклад, гідропрес і поступово вирівнюють поверхню.

Якщо ж ваш поріг має серйозне пошкодження, то можна замінити пошкоджену його частина повністю або встановити весь поріг інший. Але варто відзначити ще й те, що під час такого процесу може стійка кузова деформуватися, а саме тому стійку і поріг змінюють у сукупності.

Отже, якщо ж ви оцінили серйозність неполадки і вирішили зробити заміну порога, то вам будуть потрібні різні поради, про які якраз і піде мова нижче.

Всі роботи, як правило, ведуться на підлозі і без будь-яких опор під сам кузов. Буде досить зручно, якщо ви знімете двері і крила, але це не обов’язково, якщо ви не бажаєте з ними возитися, тобто можна і так.

Якщо говорити про інструменти, то у вас повинна бути болгарка, зварювальний апарат та ножиці по металу. Новий матеріал вибирайте самі, але непоганим варіантом є польська сталь або сталь виробництва Челябінського заводу.

Якщо ваш поріг уже дуже старий і весь прогнив, то вигідніше буде замінити його повністю, ну або певну його частину. Зрізати його можна болгаркою або ж зрубати зубилом. А найкраще буде зрізати спочатку болгаркою по швах передньої, середньої і задньої стійки, а тільки тому попрацювати зубилом, тому як є місця, в які складно буде дістатися саме болгаркою.

Після видалення старих порогів потрібно очистити всі місця з’єднань і стиків старих порогів і видаляємо також підсилювачі. Тобто повинен залишитися тільки один чистий короб, який потрібно зачистити в місцях майбутніх з’єднань і досить ретельно. Покривати антикорозійним покриттям місця з’єднань не варто, тому як при подальшій роботі, а зокрема зварюванні деталей, буде дуже багато противного диму, тому обробити вигідніше буде після приварювання.

Підготувати стоїть і підсилювачі, то їсть метал слід вирізати в місцях, де підсилювач власне і впирається в стійки, а зайве можна також видалити зубилом або болгаркою.

Потім необхідно ножицями по металу прорізати куточки для зручного приварювання, а можна і пробити їх спеціальним дироколом, але так як його немає у багатьох в наявності, можна працювати і ножицями. Далі, слід вставити підсилювач і зафіксувати швидкознімними струбцинами, ну і приварити, нарешті.

Після виконаної роботи необхідно відбити накип від зварювання і обробити її при необхідності болгаркою. Тепер можна приступати до підготовки порогів до установки. Для цього потрібно вирізати непотрібний метал в районі середньої стійки, а краї підігнути трохи всередину, для того, щоб зручніше було варити. Подібне слід зробити і в передній частині порога.

Потрібно після цього прорізати своєрідний «дзьоб» порога, який у свою чергу потрібно підігнути всередину для зручного прилягання і входження всередину стійки. Після, потрібно пропиляти вирізи під зварювання, на зразок того, як було зроблено на підсилювачі. А потім проварюємо зварюванням, до речі, варити потрібно внахлест, так буде надійніше.

Тепер можна приміряти сам поріг і зафіксувати його струбциною, а потім тільки проварити зварюванням.

Далі слід попрацювати з пластиліном або шпаклівкою, а зокрема заповнити всі шви ними по стійках. Завдяки ним можна вирівняти поріг зі стійками, плюс до всього пластилін досить хороший як антикорозійний матеріал.


Потім, після вирівнювання, потрібно обробити поверхню порога розчинником і зашкурить її при необхідності. Накладаємо грунт, а в той час поки він буде висихати, можна закачати всередину порогів мовіль, проблем з доступом до нутрощі порога не буде, тому що дірок предостатньо. Можна не боячись заповнювати ним всю порожнину порога.

Після заповнення і висихання грунту можна наносити і антигравій і після нього фарбу, яку попередньо потрібно буде підібрати під колір автомобіля.

Ну, ось власне і все, пороги замінені. Залишилося тільки зібрати різні ущільнення і поставити накладки з дверима і крилами (якщо вони попередньо знімалися).

Щасти вам їзди і рівної дороги!

Або читайте оригiнал here.

Цікаве відео для вас:


З цим читають

Share →

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

three − two =