Як зварити гаражні ворота?

  • 0

AkaShira 19 серпня 2010

Власне, цікавить таке питання: як правильно (в якому порядку) робити прихватки на листовому металі при зварюванні, наприклад, дверей (ст3, 2 мм) або ж воріт, щоб лист не покрутило і не "повздуваться".

  • 0

Anton5444 19 серпня 2010

  • 0

pro100chaynick 19 серпня 2010

вообщето зазвичай зварювання ведеться від середини до країв або від кра до краю

при зварюванні воріт і дверей – основну роль грає кількість зварювання. розмір осередків (чим менше тим краще), ну і збірка

є ще такий нюанс – якщо лист спочатку хвилею. то з "хлопунов" можна боротися всього двома способами – правкою листа в вальцях і збільшення кол-ва перемичок до яких лист підтягується

прхвативать бажано від центру до країв. якщо навпаки то вийде високий міхур з максимальною верояность – але основну роль грає прямизна листа

ну і з током. довжиною шва і катетом бажано без фанатизму

  • 1

AkaShira 19 серпня 2010

Я варив подібним чином:

  • 0

BAN 15 червня 2013

  • 0

АВН 15 червня 2013

4мм і притиснувши до рами, заповнювати ці дірки напівавтоматом

  • 0

svarnoi69 15 червня 2013

BAN ,тягомотіна.сверліть оплавлятися-заплавлять. все це полотном вгору. а середину-перевертати і стеля варити або гирю кил на 24 соватися по полотну.потом ще Чуха й шпаклювати.

не дякую. проходили. (були в одного з моїх шЕфов в середині 90х 2 вагона стиреного листа і смуга експериментів) поки я з напарником одну стулку обшив, друга пара зварних (варили звичайним методом) обидві половинки облицювали, зачистили і навіси попріхвативалі.

а взагалі, щоб було менше хлопунов. гк а не хк залізо застосовувати надо.в ньому менше напруг і воно * пластічнєє *.


  • 0

Філософ 16 червня 2013

Або читайте оригiнал here.

З цим читають

Share →

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

12 − six =