Правильно користуємося моторним льодобури

Alexandrxxl,
К сожелению, до запуску двигуна справа поки не дійшла.

Тут поспіх не потрібна. Сподіваюся, що у вихідні все вдасться. Там де знаходиться бур буваю вечорами і то не кожен день.

А вечорами, та ще й поодинці експерементувати з новою (та ще й вообщем-то небезпечною) технікою – небажано.

Що ще можу сказати – мотор оглянув, потримав у руках. У загальному плані все чудово. Кріплення (той що перевіряв) затягнуть дуже добре, прилагающимися шестигранниками дотягнути не вийшло.

Трохи ворушилася права рукоятка (та на якій газульку) – трохи підтягнув що додавалася викруткою.
Масло в редукторі є. Налито вище верхньої шестерні.

Гугля в Інеті з приводу масла в редуктор – різне пишуть. То пишуть що можна літолу туди якось напхати, а в інстракшене – масло з в’язкістю 330 для редукторів. Налито густе, але рідке прозоре масло з запахом, що нагадує старорежимне радянське масло ТАД-17. Може бути воно там і залито. Сам двигун – копія того двигуна що стоїть у мене на мотокоси.

Тільки з великим обсягом і, відповідно, більшою потужністю.
(На косі коштує 25 кубиків і потужністю 1 квт).

Вихід валу – горизонтальний. Зчеплення, очевидно, таке ж як на косі – центрообежное.

Редуктор, швидше за все червячно-шестерний. Пофарбований мотор, як і всі кентаврское в яскраво-жовтий колір.

Горловина бака розташована не дуже вдало – доступ кілька прикритий конструкцією рами.
Що б залити пальне – треба придумати як це зробити.

Додається інструкція російською язуке об’ємна. Але все одно з деякою часткою незрозумілостей.


Зокрема пишуть, що паливо готувати в сообношеніі бензин: масло – 25:1. Але це ж дивлячись яке масло.

Якщо автол – то може бути, тільки будете стояти в димовій завісі при роботі мотора, і потужність повну може не розвивати.
А якщо масло Штілевское або Хускварновское – то співвідношення – 40:1 і навіть 50:1. Тоді й диму немає, і мотор весело крутить.

Пишуть – обкатка 5:00 на холостих – повна маячня. Двигун швидше помре, ніж обкатається. На Форумхаусе з цього питання все докладно розжовано спецами-мотористами і ремонтниками. Для себе прийняв такий режим – обкатка – на холостих 15-20 хв з поступовим збільшенням оборотів.
А далі неспішна робота в пів-сили.

З зупинками-перекурами-охолодженнями. А через кілька годин (а як їх рахувати ці години?) – Можна і Привантажувальний посильніше. Так, і ще один момент – якщо ще не замовляли собі – спробуйте звернутися прямо на Кентавр (я щось відразу й не додумався.
) (
), Може бути буде ще дешевше.

Посилка з буром мене прийшла прямо з Дніпра, з ДТЗ – це офф представник Кентавра. Я може бути завтра їм теж напишу пару слів – типу відгук.
Але це залежить від настрою і обставин.

Правильно користуємося моторним льодобури

Прочитати статтю повністю.

Share →

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

12 − two =