Створення і установка спрею в Source-ігри

Вступ

Як показує практика, створення і установка спрею в Source-ігри (Team Fortress 2, Counter-Strike: Source, Left 4 Dead і т.д.) викликає у користувачів безліч питань і проблем. Тому я вирішив написати дане HOWTO, в якому покроково розповім як створити і встановити спрей в TF2 / CSS / L4D (2).

Створення спрею

Додатки на движку Source використовують VTF-формат спреїв (скор. Від Valve Texture File), тому Вам доведеться конвертувати свої зображення GIF / JPEG / PNG / BMP саме в цей формат. На мій погляд, кращою програмою конвертації в VTF є безкоштовна програма VTFEdit. яку можна завантажити з нашого сайту за прямим посиланням: https://www.easycoding.org/files/vtfedit125-20.exe.

  • Ви будете переміщені в головне вікно VTFEdit, в якому побачите тільки що створений і завантажений спрей. В меню Options Виберіть Auto Create VMT File щоб програма поряд з VTF-файлом згенерувала і VMT-файл (файл опису спрею). Ця дія позбавить Вас від необхідності вручну імпортувати спрей в грі.

    Меню Options VTFEdit

  • Збережіть Ваш спрей на диск командою FileSave під будь-яким ім’ям (в імені файлу не повинно бути російських букв і пробілів, тобто допустимі тільки латинські букви і цифри).
  • Ваш спрей створений і збережений. Прийшов час переходити до його встановлення.
  • Ручна установка спрею

    Розглянемо установку спрею на прикладі Team Fortress 2 (для CSS у всіх шляхах замініть tf на cstrike).

    Або читайте оригiнал here.

    Цікаве відео для вас:


    З цим читають

    Share →

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    twenty − 18 =